corvinull blog

Sztorik a Corvinus egyetemről az utókornak.
Írj te is: sunivrock@gmail.com

Kommentek

  • tokenhunter: Ne haragudj, de szerintem saját hibád miatt nem tudtál mit kezdeni az egyetemen megszerzett "tudás... (2016.05.06. 17:36) Vége
  • vigike: @vigike: természetesen vizsgadolgozatra gondolok (2010.06.01. 13:29) Tanszéki zárvatartás
  • corvinyusz: @dobroczkiadam: válasz ment hely hiányában priviben. (2010.05.19. 09:44) Költői kérdés
  • corvinyusz: @oroce: ez minden felsőoktatási intézmény minden hallgatójára működik,és névtelen. a Halvel az csa... (2010.05.18. 11:37) A tanár-értékelő
  • sncf: Talán csak annyi történt, hogy az egyetemi kommunikáció a szervezők által kért időpontnál jóval ko... (2010.04.29. 13:14) „Válság az oktatásban? Oktatás a válságban!”

Címkék

ballmer (1) bicikli (3) blog (3) bologna (1) bombariadó (1) c (1) campus (4) child (1) cikk (2) corvinull (1) corvinus (5) csalas (2) dekan (1) diak (8) diploma (3) diplomaosztó (1) diszdoktor (1) disztoktor (1) economics (2) egyetem (5) előadás (3) előadó (1) email (3) erasmus (3) eredmények (1) foepulet (1) foto (1) fűtés hűtés (1) gep (1) g kar (2) halvel (3) hiányosságok (1) hír (1) hírlevél (1) hök (1) hok (5) informatika (1) iszk (1) kampany (1) kerdoiv (1) kinizsi (1) konferencia (1) könyvtár (3) közgazdász (1) közgazdász cikk (2) kredit (1) kurzus (2) k kar (5) lemondas (1) lift (1) lustasag (1) mancs (2) meszaros tamas (1) metro (1) napközi (1) nemzetközi iroda (2) nepszavazas (1) neptun (2) oktato (7) ora (3) palyazat (1) pc (1) penz (1) puska (1) reform (1) reklam (1) rektor (1) segédlet (1) stadler (1) szakszem (1) számvitel (2) szappan (1) szekrény (1) szemet (1) tanarok (13) tandíj (1) tankönyv (2) tanszék (6) tarolo (1) tárolók (1) tarsadalomszerkezet (1) tata (1) tesi (1) to (1) trautmann (1) tuf (1) tvsz (1) t kar (4) video (1) vizsga (10) zalai erno (1) Címkefelhő

szimulált tárgy szimulált vizsgával

2008.12.16. 01:28 - pitymalat

Minden egyes év decemberében eljön az a nap, amikor az emberek azt a visszautasíthatatlan késztetést érzik, hogy elmenjenek vizsgázni szimulációból. Már a neve is izgi. Kár, hogy a tárgy nem az...

Képzeljetek el egy oktatót, fitatal, szimpatikus, nem főállású tanár, úgy tűnik, mintha csinálna is valamit az életben. Aztán kiáll a Porondra, megállapítja, hogy nem tudja a laptopot rákötni a projektorra és szomorú lesz. Ennek hangot is ad. A baj az, hogy másnak nem is ad hangot 1 órán keresztül. Leszámítva, hogy áld és dicsér mindenkit, amiért két szakon is kötelező, és 20 helyett 100-an tanulják. Aztán elmondja, hogy így semmi értelme tanítani, és úgyis elmegy mindenki. Aztán elkezdődik a szeminárium (mert hogy az is van, mondjuk szünet az nincs) és bemutatja a számonkérést. 80 pontos zh, 80 ponttól 5-ös, 60 fölött lehet 20 pontos programot írni. Aztán feltámad a tenger, a népek tengere. Esetleg írna mindenki. Ismerjük el, ebben rugalmas volt, és engedett a köz nyomásának, úgy 10 perc múlva Kb. száz perc múlva véget ér a világ ostorozása és az első heti óra is...

2. hét: megint nem mükszik az összekötés, de 40 perc után csak elkezdődik az oktatás. Hogyan is csinálunk igazán véletlen számokat? Az előadás bárkinek a becsületére válna. Tényleg, nagyon tetszett. Az az egy baj van, hogy másfél óra alatt 2 diát sikerült befejezni. Minden korrekten felkerült a táblára. De akkor miért kell a laptoppal tökölni, és 2 órán keresztül ezen bánkódni? Még pár ezekhez hasonlatos intermezzó, és a hallgatóság tényleg ötödére apad.

Aztán telik múlik az év és megtanulunk mindenfajta kurta furcsa modellt, hogy számol ki a számítógép bonyolult egyenleteket, de azt, hogy is kéne nekem nekilátni szimulálni, azt már kevésbé. Pedig használnám. Aztán a végén egy kis Kiyotaki-Whrigt modell (remélem jól írtam le a nevét). Ez oktatónk kedves kutatási területe, de én mire használjam? Tudom, hogy a számológép hogyan közelít, de azt nélkülemis meg tudja csinálni. Pénzügyesek alapból több módszert tudnak, pedig ők nem is tanulják külön...

Aztán a vizsga. Naná, hogy senki nem tanul semmit, de legalább lehet használni a könyvet. Második elismerés: valóban felesleges 80ezer képlettel álmatlan éjszakákat okozni a hallgatóknak. Csak 10 pontos kérdések vannak, csoport fele 21 pont, megajánlott 2-es. Nem értem, kedvem is elvette. Talán ez volt az első vizsga amit nem néztem meg, asszem nem is volt értelme...

Kár, van egy oktatónk aki lehetne jó is, egy tárgyunk ami lehetne jó is, és ez lett belőle. Kiváncsi vagyok idén mi lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://corvinull.blog.hu/api/trackback/id/tr6825459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pill 2008.12.23. 12:27:39

De nem ez a legjobb: ha megcsinálod a szimulációt, az eredeti ponthatárok lesznek érvényesek rád, nem azok amikkel a megajánlott jegyeket oszotta, szóval egy 21 pontos megajánlott ketteshez írt szimulációval jó esetben kapsz + 20 pontot, és lesz 41 pontod. Ami ugye a kettes határa! Szóval eszetekbe ne jusson szimulációt írni, mert elpocsékolt munka!!!

Keelhaul 2008.12.24. 17:25:27

Hülyeségekbe kötsz bele.


süti beállítások módosítása