corvinull blog

Sztorik a Corvinus egyetemről az utókornak.
Írj te is: sunivrock@gmail.com

Kommentek

  • tokenhunter: Ne haragudj, de szerintem saját hibád miatt nem tudtál mit kezdeni az egyetemen megszerzett "tudás... (2016.05.06. 17:36) Vége
  • vigike: @vigike: természetesen vizsgadolgozatra gondolok (2010.06.01. 13:29) Tanszéki zárvatartás
  • corvinyusz: @dobroczkiadam: válasz ment hely hiányában priviben. (2010.05.19. 09:44) Költői kérdés
  • corvinyusz: @oroce: ez minden felsőoktatási intézmény minden hallgatójára működik,és névtelen. a Halvel az csa... (2010.05.18. 11:37) A tanár-értékelő
  • sncf: Talán csak annyi történt, hogy az egyetemi kommunikáció a szervezők által kért időpontnál jóval ko... (2010.04.29. 13:14) „Válság az oktatásban? Oktatás a válságban!”

Címkék

ballmer (1) bicikli (3) blog (3) bologna (1) bombariadó (1) c (1) campus (4) child (1) cikk (2) corvinull (1) corvinus (5) csalas (2) dekan (1) diak (8) diploma (3) diplomaosztó (1) diszdoktor (1) disztoktor (1) economics (2) egyetem (5) előadás (3) előadó (1) email (3) erasmus (3) eredmények (1) foepulet (1) foto (1) fűtés hűtés (1) gep (1) g kar (2) halvel (3) hiányosságok (1) hír (1) hírlevél (1) hök (1) hok (5) informatika (1) iszk (1) kampany (1) kerdoiv (1) kinizsi (1) konferencia (1) könyvtár (3) közgazdász (1) közgazdász cikk (2) kredit (1) kurzus (2) k kar (5) lemondas (1) lift (1) lustasag (1) mancs (2) meszaros tamas (1) metro (1) napközi (1) nemzetközi iroda (2) nepszavazas (1) neptun (2) oktato (7) ora (3) palyazat (1) pc (1) penz (1) puska (1) reform (1) reklam (1) rektor (1) segédlet (1) stadler (1) szakszem (1) számvitel (2) szappan (1) szekrény (1) szemet (1) tanarok (13) tandíj (1) tankönyv (2) tanszék (6) tarolo (1) tárolók (1) tarsadalomszerkezet (1) tata (1) tesi (1) to (1) trautmann (1) tuf (1) tvsz (1) t kar (4) video (1) vizsga (10) zalai erno (1) Címkefelhő

Várólista a vizsgán?

2010.01.04. 12:19 - corvinyusz

Címkék: vizsga neptun számvitel tanszék

Most kaptam egy üzenetet, hogy egy tárgyból bekerültem a várólistáról.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Álljunk meg egy pillanatra, van várólista?
Igen, úgytűnik a kedves tanszéknek sokadik alkalommal is sikerült több főre kiírni a vizsgát, mint ahányan a teremben elférnek (mivel a létszámot állítólag ennek függvényében szokták megadni).

Kérdem én: egy precíz, számokkal foglalkozó tanszék(gondolom sokan sejtik, melyik lehet az..)miért nem tud annyi főre kiírni vizsgát, ahányan a terembe elférnak, és fizikailag hogy lehetséges, hogy a neptunon többen vannak a vizsgán, mint ahányan beférnek?Általában a neptun szokott lenni a szűk keresztmetszet.

Azt már meg se merem kérdezni, hogy ha 2hete vettem fel az említett vizsgát, miért most került elő ez az üzenet, és hol látható egyáltalán ez a várólista...  

Nyusz

A bejegyzés trackback címe:

https://corvinull.blog.hu/api/trackback/id/tr141644662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vigike 2010.01.12. 23:33:50

Kedves Posztíró!

A várólista elvileg kényelmesebbé kéne, hogy tegye a hallgatók életét (anno, mikor tanulmányaimat kezdtem az egyetemen, akkor elég széles körben használták is). Miről van itt szó: van egy vizsga, sok a hallgató, viszonylag szűk a limit. Ha van várólista, oda is fel tudsz jelentkezni, így nem kell óránként skubizni, hogy na, felszabadult már hely, fel tudok jelentkezni, hanem a várólistán első helyen lévő csúszik be. Természetesen így a várólistára kell várni, de pl az általad screenshotolt tárgyon láthatólag elég bő várólistát hagytak, így valószínű minden érdeklődő mehetett várólistára. Szerintem belátható, hogy ez a Ti dolgotok megkönnyítésére van.
Hogy miért nem használják sokan (én sem): egyszerűen azért, mert mikor használtam, a hallgatók visszaéltek vele (sokan tudatosan, sokan nem tudatosan, mert nem is tudták, mi ez a dolog), és akkor is eljöttek vizsgázni, ha csak várólistán voltak. Amikor meg kiraktam őket, hogy nem vizsgázhatnak, természetesen én voltam a szőrös szívű genya. Valószínű hasonló okból nem használják már a legtöbben, ami miatt aztán a hallgatók se tudják mi ez, aztán pedig lesz belőle félreértés.

corvinyusz · http://corvinyusz.blog.hu/ 2010.01.12. 23:44:53

@vigike: Köszönöm a választ, érdeklődnék,hogy hova_van_leírva bármi erről a funkcióról? Én,mikor jelentkezem, semmilyen_üzenetet nem ír ki a neptun,hogy én most csak várólistán vagyok, és mit is jelent ez pontosan.
Soha, sehol nem olvastam, hogy lenne a neptunban várólista funkció, semmilyen ilyen jellegű tájékoztatást nem kaptam.
Ha jelentkezéskor kapnánk egy tájékoztatóüzenetet, vagy a vizsgához megjegyzésbe oda lenne írva, akkor még elfogadnám...

vigike 2010.01.13. 00:05:09

@corvinyusz: na ja, a neptunnal vannak problémák, amint azt Te is jelezted fent, a későbbi posztban, ami oktatói oldalról sem könnyíti meg a használatot. Valószínű ezeket a kérdéseket a TVSZ-ben kéne szabályozni. Az biztos, hogy oktatói felületen elvileg van ilyen lehetőség. Az is biztos, hogy mikor anno először én használtam, megszívtam, lásd fent, illetve az akkori adminisztrátorunk se volt oda érte...


süti beállítások módosítása