Mi, a Budapesti Corvinus Egyetem 2. évfolyamos, alkalmazott közgazdaságtan alapszakos hallgatói, tiltakozunk a 2007/2008-as tanév tavaszi félévében meghirdetett „Többszektoros nemzetgazdasági elemzések” című tantárgy (Matematikai közgazdaságtan és gazdaságelemzés tanszék, Révész Tamás) oktatásának formája, tartalma és oktatási módja ellen.
Úgy véljük, hogy
1. a tárgy olyan tanulmányi előképzettséget feltételez, amelyet nem állt módunkban megszerezni az eddigiekben (a tantárgyat 5. évfolyamos közgazdászhallgatókkal tanuljuk együtt)
2. a formai keretek (két előadás a két legkésőbbi idősávban, és nincs gyakorlat) nem teszik lehetővé, hogy releváns ismereteket szerezzünk, és azokat a gyakorlatban alkalmazzuk; azaz nem teljesíti azokat a célkitűzéseket, amelyeket a tantárgyi adatlapban vállal (a három előadás+1 gyakorlat felosztást)3. a tárgy által átadni kívánt ismeretek a képzés e szakaszában használhatatlanok, és feldolgozhatatlanok a hallgatók számára
A fenti indokok alapján arra kérjük a tantárgyi programért felelős tanszéket, hogy gondolják át a tárgy tartalmi és formai felépítését (a második évfolyam számára), hogy a következő (vagy akár az idén tanuló) évfolyam számára egy ennél hatékonyabb és „felhasználóbarátabb” képzést biztosíthassanak.